lördag 20 september 2008

jag hoppas att tiden läker såren.






  • shoobrorsor


har inte skrivit på länge men tänkte berätta lite om gårdagen iaf.va i skolan hade tre lektioner,matte med diagnos som gick väl okej,sen spanska och jobba med våran reklamfilm som kommer bli super.sen hade vi so-prov och det va ju lättare ä'n vad man trodde,svarade på allting så vi får väl hoppas på det bästa.sen åkte jag till karra med lina och elin,vi handlade godis och åkte hem till mig och tittade på håkanbråkan.sen kom livia dit vi fixade oss och åkte ner mot grillen och åt lite.sen åkte jag och livia till stan och fixa lite saker,där träffade vi sahlle och qvist.sen mötte vi lina och elin igen och drog till gryta.massa folk där,kul vio va ute och inne hos blom,mest mys med 'lskling.sen blev det borgen där träffa man shagge beck och massa.sen blev det hem till livia och slagga där med beck.trevlig kväll.tack alla (k)





allt det som hände allt det förändra mig,kan inte ta det tillbaka men det är de som har gjort mig till den jag är idag.tänker inte ändra mig efter er,duger det inte så gå,jag behöver inte era onödiga komentarer.det gör mig bara mindre .

Inga kommentarer: