söndag 21 september 2008

minnena kommer tillbaka :'(

tiden då det va som det skulle,tiden jag hade dig,kommer endast tillbaka i minnen.min första riktiga vän utanför skolan då.kommer aldrig glöma det,jag älskar dig bertil-v-bert eller hur va det ?
godagens

gårdagen va lycked eller ah rolig iaf.vaknade hos livia,drog ner till stan med beck.hon åkte hem och jag gick ensväng med syster.åt på jensens och grejer.sen åkte jag till beck och vi drog ut till storängsskolan vi skule typ träffa felix och adde.satt där i tre timmman typ haha och dom kom inte,men vi hade kul ändå haha.lite spottkrig,göra hjärtn av cola,ta kort,sepla fotboll haha och massa annat.tilslut gav vi upp och gick hem till henne.sen åkte vi till stan och åt på spicy.sen borgen och dit kom shagge,livia,älskling,slagge,lina och elin.massa annat folk av där också.vi hade mys och bara chilla,haha tills shagge började sjunga hahahahha you are my rockstar !fina örhängen gjorde också haha.sen drog jag hem och slagga typ direkt.vaknade typ halv tio i morse,åt frulle och satt mig vid datan.väntar på beck sen blir det dm-semi mot ryttene med 92:orna i hallsta.ska krossa dom. sen ikväll får vi se vad som händer.


sitter här i tårar nu,tror jag inte fattade tidigare att jag behöver dig.vi kanske inte har träffats så mycket på sista tiden men jag har iaf vetat att du är här.och imorgon är du borta.minnena med dig alexzandra kommer alltid finnas kvar.tiden med dig va underbar men för kort,önskar att det hade hållt i sig längre.och katya som jag nyss lärt känna påriktigt och ar glad att jag har gjort nu kommer inte vara i skola imorgon.allat kommer va så tomt.fan att jag inte tog vara ordentligt på den tiden jag hade,fan nu klandrar jag mig själv.förut fanns det hopp om att det kunde bli som då,men nu känner jag med tårarna rinnande att det kommer aldrig hända.jag älskar er båda det ska ni veta,hoppas allt blir bra nu och att ni får det bra,det är ni båda förtjänata av <3

Inga kommentarer: