lördag 11 april 2009

lördag och påskafton.
hehe har nyss klivit upp ur sängen.
sitter och äter frulle. med jordgubstee.
mest gott. ska väl till mormor senare och äta.
sen ikväll ska jag väl träffa johanna&shagge iaf.
resten är inte bestämt.

i torsdags va jag nog med bror som vanligt.
vi hängde lite på stan och sen åkte vi hem till henne
att äta, första grillningen på året, rätt nice.
sen blev de stan igen. chilla runt som vanligt.
tillslut blev de för kallt och mamma kom och
hämtade mig.

fredagen blev väl torsdan lik. nej men först
vare match i eskilstuna, vinnst med 2-0
och jag är nöjd, var riktigt roligt. gjorde båda målen
och so alltid för min bebis.sen träffade jag johanna och
vi gick och gick och gick men hamnade tillslut på stan.
haha, roligast utanför musses. sen träffade vi melvin
och gled runt med han. blev en sväng till herrgärdet
där johanna& c.o va. lina och elin kom också dit.
dom drog vidare mot hammarby och vi träffade dino,
simon, ludde, albin, huzze och lite annat småfolk. vi
hamnade tillslut hemma hos simon. avslutningen
va bäst, ville verkligen inte gå hem.
men va tvungen .. och va väl hemma vid tolv.
gick till sängen, kunde väl inte sova direkt men
de tog inte så lång tid.
nu måste jag leta efter mitt påskägg som
"påskharen" (minpappa) har varit rolig och
gömt.
peace and love

VILL BARA TILLÄGAGA ATT VÄRLDENS
BÄSTA LAG VANN SM-GULD I ONS.
VARGARNA FRÅN VÄRMLAND, FÄRJESTAD!

Inga kommentarer: