onsdag 8 april 2009

omsdag.
snart har halv lovet gått.
dagarna går sakta men ändå snabbt.
eftersom de va så fint väder mån-tis
trodde man ju de skulle blir de idag också,
så man hade ju planerat en tripp till hamnen
med kameran men de blev ju avblåst pga
de fula-tråkkiga vädret. med efter att jag
hade varit hemm till ca 3 kom johanna förbi
och vi tog en sväng till stan, gleed runt med robin
och sen borgen. sen underbar träningi regnet.
gick väl helt okej ändå, och jag älskar verkligen
mina skor, sjukt sköna. men nu är jag lite småsur på
min pappa för han köpte godis till mamma som hon ska
ha med till jobbet, men jag fick inte ens lite. superdum.
som hämd tog jag all beasås till pommesen. bråka aldrig
meed mig! nu ska jag krypa upp i systersäng eftersom
hon och conne ska sova här och jag är helt slut så jag
orkar inte med dom idag. är inte på så bra humör heller,
allt är bara konstigt nu.fattar ingenting.
men humöret måste upp till imorgon, hoppas de blir
fint väder, de hjälper nog lite iaf.
puss och kram, lek och smek

Inga kommentarer: