måndag 22 juni 2009

jaha, nu sitter man på stockholms tågcentral och väntar på tåget som kommer 22.07. smarta som vi är kollade vi inte tåget imorse så vi kom vid halv nio och fick se att de gick då. nu sitter alla kvar på bänkarna där ute men jag drog mig mot datan eftersom jag blir så lätt rastlös. dagen idag har iaf varit great rakt igenom. grönan med joahnna, shagge, nattis, johanna, sofia, mischa och pontus. har åkt i stort sätt allt men gillar frittfall mest, så skön känsla.

gårdagen var också super, de blev träffa shagge och dra ner på stan. träffa johanna och lilla lilla livia som man inte har sätt på ett tag. vi satte oss på gränden och tog en fika, tjocka som vi é. sen blev de hem till andré och grilla med hög musik och studsmatta. riktigt kul och riktigt gott. efter de bar de av mot gryta och hem till adde där de va fullt med folk. skit kul och en kväll man sent glömmer. gick hem vid tre till johanna panna så man sov ju bara ca 4 timmar till idag men känner mig ändå rätt pigg just nu, fast man känner nog av tröttheten mer på tåget. sover kanske hos johanna sen, eller vi får se. men nu ska jag gå och kolla vad som andra nissarna gör.

tack för en superbra dag alla, både idag och igår.
peace and love, hanna

Inga kommentarer: