söndag 21 juni 2009

kom nyss hem efter att ha slaggat hos johanna. gårdagen blev lite seg eftersom alla typ ville festa och de hade jag ingen lust med då. jag övertalade iaf johanna att vi skulle göra nånting annat. vi gick först och träffa max ali jens och albin. sen köpa glass på ica och gå hem till mig och göra milkshake. efter se blev de bara glo på tv och sen en långpromenix till typ pettersberg där philip bor. där vare lite poker film och brottning. eller de va bara jag och matte som brottades. men jag vet iaf vem han har fått sin bryghet ifrån, hosthost lina.. haha men kul vare. tog en promenad hem igen och köpte med oss en coola. blev mysa med film sen ´men jag slocknade rätt fort. idag vet jag inte vad som händer, skulle väl träffa johanna men annars blir de typ va med johanna & emelie. sen bllir de nog andré ikväll om man får komma in hehe.

have a great day

Inga kommentarer: