måndag 6 juli 2009

dåligt väder men endå en okej dag, jag drog ner på stan och träffade johanna och katya, jag köpte en bikini och så åt vi spicy, efter de looda vi typ sönder på stan haha och träffa emil och josefine en stund. efter de drog katten hem och jag och bror drog oss mot max där john också va som man inte hade sett på ett tag. sen gick vi ut, johanna blev hämtad och vi andra fortsatte hem mot mig. titta tv och satt vid datan typ. senare kom också mathias över. dom drog nyss så nu är jag ensam och mamma&pappa är typ borta. dom sa att dom skulle komma hem efter tio men nu är klockan snart tolv och man har varken sätt som eller hört från dom. men men, orkar inte ringa heller. dom dyker nog upp snart.

va nyss helt slut men så fort jag hamnar här blir jag pigg. så de blir nog en lång natt igen. funderar på att sätta på oc, de tröttnar man ju liksom aldrig på.

puss på rumpan

Inga kommentarer: