tisdag 7 juli 2009

sitter och tittar på oc, började igår och nu är de svårt att sluta. idag vaknade jag ganska sen eftersom de blev en sen natt igen. sen hjälpte jag mamma och städa. sen blev de ner på stan och träffa rebecca. var riktigt länge sen och med dig har man aldrig tråkigt. pratade gamla minnen och dom tog aldrig slut. man får nästan tårar i ögonen när man tä'nker på de vi hade tillsammans. hon var tvungen att åka för hon skulle fixa saker till hultsfred imorogon men de här måste göras om nästa vecka. jag åkte hem och nu fastnar jag framför tv. kommer nog sitta här ett tag. vad som händer ikväll vet jag inte än. mamma&pappa ska ut och äta så de kanske bara blir en chillkväll hemma. känns ju lite så eftersom vädret ute inte är så kul. nu börjar de bli spännande på tv så ska nog dra mig till sängen.
peace boys and girls
puss på min rebecca, ha de bra i hultsfred. vi ses när du är hemma igen

Inga kommentarer: