måndag 20 juli 2009

efter den här dagen är man verkligen sliten kan jag säga. jag åkte iaf ner till stan och träffa min flicks och vi köpte en pressent till felicia som fyller år på onsdag. sen va de bara att dra sig hemmåt och åka på träning. ooh, ingen rolig lek de heller. den skulle hålla på i 1 timme och 45 min men dom drog ut till 2 timmar och 15 min av den tiden ängnades åt fotboll, resten va bara springa & fys. fyfan, LITE skilnad från våra träningar kan man ju säga. och förkylningen gjorde de inte lättare och de blev ju inge bättre heller. men de är ju bara ett likadant pass imorgon igen hehe, fast lite snällare. yes! sen åkte jag till felicia där flickorna va och sen drog vi till tim där vi träffa boysen. va väl ingen fart men pojkarna dansade fint iaf. sen gick jag hem och mamma och gjorde te&macka till mig. sen fastnade jag här fast jag skulle gå och lägga mig. jag måste ställa om dygnet. man somnar knappt före tre och nu när vi ska på läger måste man upp sju varje dag. hur kul är de. nu ska jag iaf gå till sängen. kanske blir att kolla på a cinderella story, igen haha. men som jag har sagt tidigare. man tröttnar aldrig på den filmen. aldrig aldrig aldrig !
godnatt&sovsåsött

Inga kommentarer: