måndag 20 juli 2009

förkylningen börjar kännas lite bättre nu faktiskt, de är mest med skönt. för ikväll är de träning med u&a-laget. får väl se hur de går. igår åkte jag till stan med johanna och träffade felicia livia & andra johanna. vi blev kvar där ett tag och satte oss på mc innan vi tog bussen hem till mig och kolla på film. efter se gav vi oss ut i regnet och tog oss ner till stan igen där vi träffade evelina&bea på stugan och jag och johanna gick och träffade emil&albin. efter att vi hade haft väldigt svårt med att bestämma oss vart vi skulle gick vi hem till max där han och daniel va. kollade edd,ed & eddie eller vad de heter. lätt roade blondiner tycker de mesta är kul. sen gick vi mot tim för att få mitt paraply av emil men båda han och de va borta. träffade väl lite annat folk som man inte sett på länge. några sociala, några inte. nu ska jag fixa mig och dra och träffa mina tjejer.
puss&kram

Inga kommentarer: