lördag 18 juli 2009

en bra men lugn lördag, skit skönt har de varit. efter att johanna hade gått kom felicia hit. vi chilla lite sen drog vi till karamellfarbrorn och träffa livia. tog typ en och en halv timme att välja film. vi tog tillslut love actually,ghost game & a cinderella story. men vi sparade skräckfilmen till imorgon. men mest kärlek till a cinderella story, så grymt bra. har sett den 1000 ggr men man trättnar aldrig. man lever sig verkligen in i den och hoppas att man själv kommer hitta sin prins snart. hehe, sen gick vi ner till stan för att fixa lite saker till bror och träffa shagge&mischa. efter de åkte livia hem och jag och felicia åkte till gryta och träffade min efterlängtadebror. äntligen är hon hemma. satt där och snacka om de ena och de andra tills de va dags att åka hem. tog bussen och gick av vid felicia så man fick sig en liten promenix också. känns ju inte så bra att de är träning på måndag, jag har inte tränat ett skit själv och är typ helt skul&sjuk. verkar inte bli något bättre heller så jag behöver typ ett mirakel. om de ens finns sådanna, men man får väl hoppas. de va allt från mig.
kyyyyyssssssssss

Inga kommentarer: