fredag 7 augusti 2009

åh hej vilken dag. vaknade vid halv elva och min söta pappa gjorde frukost till mig. sen ville folk träna eller åka till framnäs och jag tyckte båda sakerna va för ansträngande med tanke på att de är ledig tränings dag och att jag inte har någon cykel och pappa inte kunde skjutsa mig. så jag drog hit beck och vi stekte på ängen en stund sen blev de stan. hälsa på ville och mys i vasa. sen tog vi cykeln vidare mot löga och la oss där. när ville sluta kom han dit och lina. sen drog de söta paret och elin tog sig ner. mamma hämtade mig och vi gjorde lite ärenden sen blev de snabbt hem och sen karra. köpte massa candy,chirre med dipp, gurka och morötter och dricka. men på vägen hem blev felicia jagad av en slända och slänge cykeln på sig själv så hon ramlade och slog i huvet och spräckte upp ett jack brevid ögonbrynet. jahapp, då blev de upp till akuten och sitta där i 1-1 1/2 timme innan vi kom till felicia och kunde starta filmtittandet. de blev en tidig kväll med tanke på att de är match imorgon. lite segt eftersom de ska bli en sån fin dag men ändå taggad till tusen. fotboll är bäst! men nu blir de sängen, så jag är på topp imorgon. mina tjejer gör mina dagar, även om dom är lite skruvade så är dom bäst. ni är bäst. nu blir de hopp i säng.

GOD NATT
YOU ARE AMAZING MY LITTLE SUNSHINE

Inga kommentarer: