torsdag 6 augusti 2009

har mått mycket bättre idag, sovit något i natt och ätit ordentligt. väckte syster vid tolv och vid ett va vi på cykeln till mormor&morfar. fick mat och sen blev de vaccination mot TBE. efter de blev de till mm&mf igen och fika. sen kom johanna och plockade upp mig och vi åkte till felicia dit bea också kom. vi drog till stan och träffade lina och marina och satte oss i vasa. innan vi hann sätta os träffade vi på johanna och shagge. satt där och hade de skönt i solen. sen blev de till att cykla hem och åka på träning. en lugn träning idag iaf. mer spel och snack om de nya spelsystemet som jag tror kommer bli great. med de + mer fys och kondition så tror jag vi kommer lyckas väldigt bra i höst. de känns som på topp just nu. norrby ska få se på lördag. längtar verkligen efter match. jag blir väl kvar vid datan i typ en halvtimme för då börjar 2 1/2 män och sen blir de scrubs och paradise hotel. samma varje kväll haha, men då har man någonting att göra iaf.men nu ska jag sluta skriva.


hej & hejdå

största anledningen att kolla på paridese hotel. fem bokstäver,

S N Y G G

Inga kommentarer: