lördag 22 augusti 2009

en lång dag ska ävern bli en lång natt. jajamen, imorse va man uppe med tuppen strax innan sju. elin och jag tog oss lite frulle och drog oss mot ringvallen för att dömma fotbollsensdag. gick ju bra och hade tur att ett lag från min grupp drog sig ur och då fick jag mindre matcher. sen fick jag gå hem vid elva. sov lite sen vara bara ner igen vid två och döma lite slutspel. allt slit för ingenting men jag hoppas jag får en liten belöning. för de tycker jag verkligen att jag är värd. efter de blev de grillen och stek på elinsballe med hon lina och felicia. vi drog oss sen mot lina och sedan till johanna då max&daniel också kommit. efter de blev de borgen. va helt okej, roligt folk men endel gav upp och drog hem. men jag åkte med felicia hem och hämtade oc som jag ska kolla på under natten. sen blev de en sväng förbi utanför borgen igen och träffa lite killar. kom typ nyss in. och imorgon ska jag verkligen sova ut. skitskönt. funderar på att åka med till sala och kolla min match men har egentligen ingen lust med de. men vi får väl se hur morgondagens humör är.
nu är de sängen och oc som är efterlängtat.
tjuhej
gårdagens partay blev riktigt bra, sjukt kul.
min flickor är bäst bäst bäst

Inga kommentarer: