måndag 24 augusti 2009

carlforsska är bäst, iaf vad man har hört från rudbeck nu. skönt de iallafall, att jag hade rätt instikter att inte börja där. imorgon börjar dom riktiga lektionerna. jag börjar 11.40 med matte och slutar 16.00 med no. därimellan har jag so också. så tre lektioner. sen blir de bara hem och äta/bytaom sen äre fotbollslekis och sen träninge med a-laget. känns som att magen börjar växa, hade träning idag men innan de va jag tränings&spelleding i 4dagar och man märker skillnaden. men idag va de ganska hår körning och imorgon blir nog bara värre. men rätt skönt ändå. idag efter skolan va jag iaf på stan, först blev de mcdonalds och fick höra alla rubecksbarns klagomål haha, evel hanna hehe. sen gled vi runt, hittade finaste jeansen och skit snygga tröjor. men är man pank så är man. fett irriterande. men jag ska nog övertala mamma. hihi, men de blir nog inte så lätt för hela famlijen är mest damp just nu. och allt pga en jävla kärring. orkar inte ta upp de för då blir jag galen igen. men vill bara säga att jag hatar henne mes i världens. sådeså. ikväll är ju min älskling på tv igen, jag har väntat på honom sen i torsdags. men idag får jag se honom. yesyesyes, nick i mitt hjärta tralala, så jävla snygg. sen blir de nog titta på oc eftersom jag ändå har sovmorgon imorgon.så blir de nog.

tack för mig

Inga kommentarer: