måndag 3 augusti 2009

jag tror aldrig jag har sovit så skönt som jag gjorde inatt. nu känner man verkligen i ryggen att dom 5dagarna i en hård våningssäng och som 6dagarna på luftmadrass har satt sina spår. men i natt som man som en ängel. jag satt väl hemma till ett och då gick jag över till johanna. hon fixade sig och sen drog vi och träffa felicia och sen ner på stan där vi också träffade johanna och emelie och sen josefine,frida,frida och bea. sen vare bara hem och sen träning. 40 min styrke+löpning och sen 50 min fotboll. va ju rätt snällt om man jämför med damerna men de är bra för oss. vi tappar ofta matcher på att vi är trötta så nu får vi hoppas att hösten blir bättre än våren. sen drog jag hem, duscha, och sen kom livia. vi gick och träffa johanna johanna och emelie och sen kom en massa anat folk. jag som va mest taggad på fest fick nöja mig med någon öl ute bara. men men, de va väl okej. nu ska jag till sängen och kolla på paradise hotell. thihi, nick är så jävla snygg. måste bara titta!
tjolahopp, pussen

Inga kommentarer: