söndag 2 augusti 2009


match

tävlingar

tävlingar
syster + shopping i nordstan + sliten

minigolf + hanghai

kanonen + redo för höjd skräcken? + redo!


pandavision + balder

jag har haft 11 kanondagar, verkligen fast hemlängtan kom imot slutet. träningslägret va både tuft & roligt. ett härligt gäng är de och jörgen+bommen, helt grymma. sen i stugan hade vi mysigt och roligt även om zache kunde vara väldigt dryg ibland. blev sol&bad men mest dåligt väder så hann med och se den nya harrypotter filmen som jag tyckte va helt okej. liseberg va mest kul men för mycket folk. nästan alla köer va upp mot 1 timme. men de va värt allt köande. jag och shagge hann ju också med lite shopping i nordstan där man hitta ett par jeans, en jeanskjol, smink & en tröja.

kom iaf hem idag och de va riktigt skönt. jag gick nästan direkt över till johanna där lina också va. jag och johanna fick bråttom och drog ner till stan och träffa johanna,emelie,felicia,bea,josefine & beck. tog oss en middag på spicy, gick och träffa moa&frida en stund och sen blev de hem till johanna med film och candy. mycket nice. nu ska jag iaf lägga mig och sova. känns som jag har missat en himla massa när jag varit borta. dags att ta igen de nu. imorogn blir de bad om de är fint, ska iaf till felicia på morgonen. sen blir de nog party hoppas jag. är mest sugen. nej men nu blir de sängen.
kyssen

Inga kommentarer: