tisdag 25 augusti 2009

orkar inte skriva så mycket, dagen va rätt soft men, samma med fotbolls lekisen och träningen. riktigt rolig träning faktiskt. sen blev de hem och äta glass med felicia och sen stan med henne, shagge, johanna och lina. träffade på tim andré och albin också. åt lite subway och sen skulle vi hem men skulle träffa på benne först men han va borta haha. så jag drog hem. och just nu är jag mest med glad för jag får starta i u-laget imorgon. riktigt kul med tanke på att de är mot gif. 18.30 på önsta. good luck till oss bästa bk. jag borde kanske kolla lite på mattepappret vi fick idag eftersom jag har diagnos imorgon som visar vilken grupp vi hamnar i. och vill inte hamna i sämsta för då kan man bara få g. och nu måste vi sikta högre. vi får se om jag orkar.
ha de så bra!

Inga kommentarer: