måndag 28 september 2009

en skön måndag, började lite segt. systers kompis ida ringde och väckte mig vid halv tio. gick väl upp en timme senare och åt frulle. gick sen tillbka till sängen. övade in svenskan igen och sen va de bråttom att fixa sig och sätta sig på cykeln till skolan. hade 40 min spanska och sen drog jag ner till stan och träffade bästa johanna. tog en glass och satt och prata. åkte tillbaka till skolan vid två och då va dags för redovisningen. haha de va bara sex av sexton som kom. så de va skönt och jag tyckte de gick helt okej. nu sitter jag´och lyssnar på bästa musiken och kom nyss på att jag inte har ätit lunch. men jag ska vänta in johanna sen ska vi göra pannkakor och sen blir de ner till ringvallen och kolla u-laget mot barkarö. skulle träna men de är inställd såklart, bara för ja va mest sugen. men får väl spara mig till imorgon. nu börjar gossip girl.
hörs då, chao

Inga kommentarer: