söndag 27 september 2009

mår så grymt jävla dåligt. vaknade inatt av ett hela halsen och näsan var igentäppt, jag kunde knappt andas och de tryckte i bröstet. under dagen har de blivit bättre men huvudverken dödar mig långsamt. vaknade väl ganska tidigt. låg mest i sängen och kurrerade mig och kika lite tv. sen kom raynor och nattis och hämtade mig och shagge och vi åkte för att kolla länslagsmatchen. dom vann med 2-1 mot jästrikland. nästa helg är de dags igen, och denhär gången är jag uttagen så nu måste knät och förkylningen bli bra. sen åkte vi hem till mig, köpte spicy och kika tv. jag mötte johanna och max och daniel kom. vi åkte till ringvallen och kolla fotboll. träffa jessica en snabbis innan jag kännde att jag inte orkade mer och drog mig hemåt. nu ska jag slå på tv:n och soffta i min skäna säng. måste läsa in min svenska, är redovisning imorgon. men de känns ändå ganska bra. sängen & topmodell ser så frestande ut, så nu drar jag mig dit.
sjuka pussar

Inga kommentarer: