onsdag 9 september 2009

ganska skön men ändå seg dag i skolan. började tio över åtta med matte men blev inte så mycket gjort eftersom vi pratade om representanter till olika grejer och de blev typ kallabalik i hala klassen. sen åkta man hem och fick i sig någonting och sen bar de av till rocklunda för skoljoggen, 5km. vi gick 1,25 och sen gick vi tillbaka och eftersom micke är vimsig så sa han att de va okej. jag och nattis åkte till mc och käka lite och sen blev de skolan igen. svenska i 1timme och 20 min. jag skulle träffa johanna men råkade slumra till ett tag så nu vet jag inte vart hon är. men hon hör nog av sig snart. match ikväll, med u-laget. taggad är jag iaf, hoppas på att få starta och att de ska gå bra. görlund säg spela fult och de passar ju inte precis min spelstil men vi får se hur de går. nu får vi se om johanna svarar annars blir de slappa tills matchen.
stora pussen&kramen

Inga kommentarer: