måndag 7 september 2009

bara måndagen har gått av denhär veckan och jag är redan helt slut. hade tre lektioner idag men slutar ändå fem. eller vi slutade väl typ 16.20 eftersom vi sprang så bra i spåret. efter de va de bara hem, äta och sträffa johanna en snabbis innan de va ner på träning. rolig träning, de jobbiga är bara att ta sig ner. efter skolan när man är helt slut och inte alls sugen är de inte så lätt. men när man väl är där är de det bästa som finns. träffade johanna och katten på vägen hem också. hann inte prata så mycket med dom eftersom jag va tvungen att åka hem och duscha. skolfoto imorgon, och mitt hår kommer vara kaos och jag har ingenting att ha på mig, skitkul javisst. men de spelar väl ingen roll vilka kläder jag har på mig. kommer väl ändå se ut som ett fuckfejs. haha orkar inte. nu ska jag tjocka med chirre och leta kläder och fixa håret.
vi höres

Inga kommentarer: