onsdag 23 september 2009

gud vad trött jag var imorse när klockan ringde. kännde för att ligga kvar i sängen och sen vakna upp på torsdagen, eller ännu bättre fredag. men så blev de inte. de blev åka till skolan och börja jobba. hade matte, naturkuskap, spanska och svenska. dagen var slut tjugo över två då pappa hämtade mig. vi tittade lite på en cykel men hittade väl ingen som fall mig i smaken. men men, måste ju ha en snart. både så jag kan ta mig fram och de är ju också bra träning för knät. när jag kan börja på de utan att de typ låser sig, ush, hatar den kännslan. planerna för eftermiddan/kvällen hoppade lite fram och tillbaka men nu är jag nog på rätt spår. ska träffa shagge snart och vi ska ner på stan, träffa johanna och så. sen ikväll får vi se vad jag gör. pluggar lite kanske.
pussen på er
måste bara tillägga att jag skriver om den är killen i svenskan
beautiful, sexy boy

Inga kommentarer: