tisdag 22 september 2009

hej och hå och tisdan är snart över, eller hela kvällen är ju kvar. den spenderas troligtvis på stan med en god subway och en söt shagge. trevligt trevligt. skippade idrotten imorse eftersom jag inte tyckte att de var någon bra idé att orientera med mina kryckor. så jag började halv elva med engelska. fick förhör på ett kapitel vi inte ens har haft i läxa, men de va lätt så de gick väl bra ändå. sen matte. och dom vanliga talen är enkla och jag bara flyger igenom dom men sen när man ska jobba på fördjupningen är de skit svårt. och de är ju liksom vg nivå hah. så jag får nog sattsa lite mer om jag ska klara de. sen kom lina på besök och vi åt lunch och sen blev de samhäll. blev inte så mycket gjort där. men de gjorde inget. mats älskar oss ändå. skulle ha no men dom hade bytt grupper på halvklasstimmarna så jag har på fredag. ha skönt att sluta tidigare men då blir ju fredagen längre ist, de är trist. hoppade till karra med nattis och fick en lite candybag med mig hem. har försökt plugga men inte kommit så långt till muntliga i svenska. ska iaf prata om en grymt snygg kille, channing tatum. grrr. haha, men ska väl försöka få klart de ikväll. sen va de avslutning med fotbolls lekis, 600 rullade in och de är riktigt skönt att de är slut. men jag kommer sakna mina små pojkar. hehe nog skrivet, grattis om du tagit dig ända hit. nu ska jag chekca tv tills shagge är klar, då blir de subban!
peace out, jao

Inga kommentarer: