fredag 4 september 2009

hemma från erken, som va jobbigare än vad jag hade tänkt mig men riktigt roligt också. samlades sju vid skolan för avgång av bussen. resan va seg och när vi väl kom fram va de bara att sätta igång och jobba. min grupp var bäst, jag nattis pontus maja och agnes. vi jobbade om plankton och våran redovisning tyckte jag faktiskt blev riktigt bra. fritiden spänderades med hela klassen och jag tycker verkligen att de är synd att vi ska splittras i tvåan. kärlek till SP09C, helt klart. de var roligt men de va riktigt skönt att komma hem. helt slut va jag, men man kan ju inte stanna hemma en fredagkväll bara för att man är trött haha. jag drog nästan direkt och träffa max och sen åkte jag till shagge. vi fixade oss och drog sedan mot stan. åt donken och tog en fika på gränden. haha, johanna och emelie kom också ner och vi hamnade tillslut på mcdonalds igen. dom skulle till malma så jag och shagge drog och träffa max, andré, kalle och tim. de kalla vädret tog oss hem mot tim i hans lilla stuga och där blev de mys med film. blev en riktigt skön kväll för en sliten hanna. känns ju som jag borde gå till sängs eftersom de är match imorgon klockan 11 mot gif. ska blir riktigt kul. är mest sugen. håll tummarna för mig.

sängen väntar, så godnatt !
lite bilder från erken..

Inga kommentarer: