söndag 6 september 2009

matchen igår vill jag inte skriva så mycket om, vi förlorade med 4-2 och de var ett riktigt orättvist resultat. vi har verkligen inte turen med oss och de kan man verkligen säga att gif hade i den matchen. men den glömde jag snabbt och sen va de bara att ordna allt inför kvällen som skulle spenderas med tjejerna hos bea. vi fixxade lite gottigott och drog oss dit. umgicks allihoppa och de blev riktigt kul. lite saker gick snett på slutet och jag lider verkligen med dig beatrix. hoppas iaf de lösersig bra. jag vaknade iaf upp med rebecca idag. vi åt frukost och sen var hon tvungen att åka. jag tog de lite lugnt och sen träffade jag johanna. vi gled till gryta och träffade andra johanna. när ovädret närmade sig tog vi cyklarna och cyklade till donken. lite blöt va man när man väl kom fram. vi sätt där ett långt tag innan jessica ringde och vi träffade henne. jag åkte hem för att byta om men nu fastnade jag här. var också tvungen att lägga in bilderna från igår. några riktigt snygga haha. men ska väl ut och träffa dom igen och säkert max&daniel. nu ska jag dra mig,

hejråå

maybe I'm amazed at the way i really miss you


Inga kommentarer: