söndag 20 september 2009

sitter här och spanar på charlies änglar och har typ sjukt ont i magen. har ätit för mycket grillen haha, men när de är så grymt gott kan man ju knappt sluta äta. jag gick upp runt tolv, blev inte så myckt sömn eftersom de blev en lång natt med oc. men tolv tog jag mig upp och gjorde frukost. sen chillade jag hemma framför datan och tv till johanna kom. vi chillade ännu mer och sen kom pappa och då åkte vi till hamre och kollade fotboll. u-laget spelade mot skiljebo och dom krossade dom med sådär 6-1. grymma tjejer dedär! sen blev de köpa grillen på vägen hem och sen ut och snacka med johanna och träffa max en snabbis. nu är jag helt slut. tur att de är sovmorgon imorgon. men jag vet fortfarande inte hur jag ska ta mig till skolan haha. orkar inte. men jag kommer nog på någonting. blir nog att dra sig till sängen. och kolla klart på änglarna innan john blund kommer.
sweet dreams
nu är robin tillbaka i skövde, saknar min bror redan.
hoppas han är tillbaka snart igen, love you boy!

Inga kommentarer: