måndag 21 september 2009

måndag, och trött som fan. började skolan tjugo i tolv med spanska. sen hade jag hål till tio över och då var jag nattis och elin så duktiga att vi gjorde engelska läxan. sen vare svenska och sen slutade vi. våran idrott är flyttad till tisdag mornar så vi slipper sluta fem men då börjar vi åtta istället för halv elva på tisdagar. men ändå, skönt att slippa sluta så sent. sen blev de hem och umgås lite med johanna. sen blev de ner till arosvallen och lyssna på teorin på länsträningen. låter bra tycker jag, ska ha samma spelsystem som i har i bk. så de kan jag, plus att då har jag tre platser som jag kan kämpa om till cupkomunal. måste se till att komma igång snart! sen blev de att åka iväg till vlt och jobba med laget. gick snabbare än vad vi hade tänkt oss, och godaste mackorna fick vi som vanligt. sen kom jag hem, träffade johanna igen och shagge en stund. och sen hamnade jag här som vanligt. men blir nog hopp i säng snart.


love the song, godnight boys&girls

Inga kommentarer: