torsdag 15 oktober 2009

Dagens humör: trött och seg.
Dagens borde: få pengar.
Dagens frisyr: slarvig knut.
Dagens klädsel: just nu: justu bara t-shirt. blir nog leggings senare.
Dagens planer: äta, sen träffa j&s troligtvis.
Dagens materiella vill ha: pengar och gottigotti.
Dagens längtan: naisch
Dagens fundering: hur jag ska orka med helgen och hur mitt knä håller.
Dagens beroende: mobilen
Dagens tråkigaste: robert, helt klart
Dagens personer: mamma just nu, j&s annars
Dagens roliga: disco på historian
Dagens låt: Hope - Who am I to say

provet var inget från boken, bara massa annat skit. kul att man plugga i onödan. men ändå, de gick bra. spanskan gick också helt okej och jag hann klart med historian. och måste bara säga att jag hatar robert mest av allt i hela världen. hoppas han aldrig blir lärare för jag kommer tycka synd om alla hans elever. nu ska jag äta mammas goda korvstråganof och sen ska jag nog ta mig ut och träffa mina bästa.
imorgon är de fredag, helt jävla underbart !

chao


Inga kommentarer: