onsdag 14 oktober 2009

Hissar: att se snart är fredag, att mitt knä är bättre idag än igår, att min säng är skönast i världen, att jag har världens bästa vänner, världens bästa familj, hittat en jacka på nelly.com och troligtvis får med mig en snygg klänning därifrån också. att jag snart ska sova och drömma sött.
Dissar: att jag har pluggat sönder utan att fatta eller fått ner knappt någonting. att jag har engelskaprov,historiainlämning och spanska förhör imorgon, jag kommer få ig på dom, att jag är trött och har träningsverk, att jag alltid ska hamna imellan saker/vänner, att pojken är i fucking kina.
nu kommer jag inte på så mycket mer, orkar inte skriva. men de är bra att de är segt och inte speciellt bra ibland. för annars vet man inte när de är riktigt bra.
sovgott&drömsött

Inga kommentarer: