fredag 9 oktober 2009

fredagen blev en riktig chillkväll. men med mina bästa så de var både bäst och skönt. begravningen blev som väntat, höll mig ändå ganska lugn tills de var dgs att gå fram och lägga blommor. att se alla gråta, hans fru och speciellt min mormor. då rann alla tårar. rip Gunno! men de slutade bättre när jag fick träffa min otroligt snygga syssling och min andra otroligt bästa syssling. jag väntar på min sysslingdag med alex, var för längesen nu. längtar. fick grymt god smörkåstårta iaf och en fin avslutning med kladdkaka. sen bar de iväg till skolan och matteprovet var grymt jävla svårt. klarar no G iaf hoppas jag. men gud dog. sen vara natur och vi ska jobba om olika dhursläkter. och jag fick kräldjur. mysigt. efter skolan blev de stan en snabbis och sen hem och hälla med pappa. fixade nya skor till fotbollen och tog en handling på maxi. min baba är bäst, men han är skämmig. kul att han tappa massa saker som gick sönder och sen gömmer han dom bakom massa andra haha. sen åkte vi hem och laga mat, kött potatisgratäng och bea. mums. nu sitter jag på borgen. ska snart traska hem. är så trött. men de har varit en riktigt bra dag. speciellt med mina parents. allt känns bra just nu, förutom du.
jumbopussar

Inga kommentarer: