torsdag 8 oktober 2009

Torsdagen är snart över och fredagen är verkligen välkommen. dagen idag gick bra trotts prov ch läxförhör. engelskan blev inte av för pia var så seg. spanskan gick helt okej faktiskt. och sämhäll gick bäst, hade läst på som fan och sen var de skit lätt. känns onödigt att jag hade pluggat skit mycket men men. sen hae vi historia med mesta dels film så de var skönt. slippa roberts dryga röst. nu morgon är de fredag. och den börjar med begravning för mamma morbror. stod inte han så nära men de jag kommer ihåg av honom var att han var otroligt snäll och pusha mig alltid med fotbollen. jag minns att han alltid bruka säga att jag skullr bli nästa hanna ''ljungberg''. och trotts att jag inte stod honom så nära kommer jag säkert gråta som en gris.blir ofta så på begravningar. men efter de blir de skola och matte+natur. slutar runt tre. blir att spendera kvällen med mina älsklingar. men inga planer inräknade. blir en surprise. nu ropar sängen att jag ska komma. så jag drar mig nog dit.
kramar

Inga kommentarer: