onsdag 7 oktober 2009

vet inte vad jag ska skriva. mer än att jag inte borde sitta här. jag borde plugga. fast jag tycker jag har pluggat på bra idag. bättre än väntat faktiskt och jag har lärt mig en hel del. så de blir bara plugga in lite mer sen kan jag nog de mesta. imorgon börjar dagen, tjugo i nio, med engleska och muntligredovisning. man ska snacka om en artikel och jag ska snacka om diosaurier från frankrike haha, den kortaste jag hittade. sen är de språk och då har vi läxförhör på pronomen och alla olika verb för ''att vara''. sen prov i samhäll, som verkar grymt svårt. men jag har faktiskt pluggat bra, jag é stolt ! dagen avslutas med historia. och jag önskar att robert drog åt helvete och att ulrika håller i lektionen stället. för robert är mest sämst, mest tråkig och bara dryg. hoppas han försvinner snart. träningsledigt imorgon iaf. riktigt skönt de. ska läsa igenom lite plugg nu. sen blir de sova!
puss&hej, leverpastej

Inga kommentarer: